MENU
Головна » Новини » Засідання педагогічної ради школи
Засідання педагогічної ради школи
Відповідно до річного плану роботи школи на 2016-2017 навчальний рік, а також з метою реалізації завдань науково-методичної роботи МСШ «Академія дитячої творчості» 04 квітня 2017року відбулося засідання педагогічної ради школи. На розгляд педагогічної ради було винесено питання взаємозалежності професійного самовизначення учнів навчально-виховного комплексу «Академія дитячої творчості» і рівня педагогічної майстерності педагогів закладу.

Завданням педагогічної ради було:

  • визначення показників впливу на професійний розвиток педагогів школи в умовах дослідно-експериментальної діяльності закладу;
  • визначення продуктивних форм систематизації та поширення набутого власного педагогічного досвіду вчителями закладу.

Для реалізації завдань засідання ради було створено творчу групу  досвідчених педагогів закладу: Середа О.В., Діденко Г.В., Тарасова О.М., Курмель Л.О. Завданням творчої групи було узагальнення власного педагогічного досвіду та визначення показників педагогічної майстерності, які впливають на професійне зростання вчителя.

Під час підготовки до засідання ради педагогічним колективом школи опрацьовано методичний комплекс академіка І.А.Зязюна «Педагогічна майстерність» (посібник та хрестоматія).

Підґрунтям аналізу власного педагогічного досвіду стали елементи педагогічної майстерності, що зазначені у наукових працях академіка.

Кожен з педагогів творчої групи для досягнення поставлених завдань провів самоаналіз власного педагогічного досвіду за алгоритмом самовиховання, який зазначений І.А.Зязюном:

  • самопізнання;
  • особисті плани, девиз, мета;
  • самозаохочення;
  • самоконтроль.

За результатами роботи було визначено найбільш впливові та масові показники професійного зростання педагогів закладу:

  • професійна компетентність;
  • педагогічні здібності (креативність, комунікативність).

Кропітка робота, перед усім над собою, дала можливість нашим педагогам створили свій власний індивідуальний стиль педагогічної діяльності, що є, насамперед, ознакою високого рівня творчості кожного з них. Оцінкою якості праці вчителя завжди є його учні. У цьому навчальному році результативність роботи з обдарованими учнями досягла найвищого рівня. Учні МСШ «Академія дитячої творчості» посіли призові місця на учнівських предметних олімпіадах з англійської та німецької мови - всеукраїнській рівень; з історії України - обласний рівень; з математики та української мови - міський рівень. Слід зазначити, що й захист науко-дослідних робіт МАН на рівні області приніс нашому навчальному закладу призове місце з математики.

Це є результатом високого рівня сформованості педагогічної майстерності вчителів МСШ «Академія дитячої творчості» та надає впевненості у розповсюдженні їх професійного досвіду серед педагогічної спільноти України.

Переглядів: 887 | Рейтинг: 5.0/1

Hosted by uCoz