MENU

Малюнок та живопис

Виконання програми під час карантину (дистанційна форма навчання)

Предмет

Клас

Завдання /Ресурс

ПІБ учителя

 

Малюнок та живопис

1-а, 1-б, 1-в

http://osvita.mkrada.gov.ua/konkursy/21361/

1. Конкурс малюнків «Війна очима дітей».

2. Прийоми декоративної переробки реальної форми.

Пояснення по завданню:

намалювати декоративну композицію з квітів

https://narodna-osvita.com.ua/1302-petrikvskiy-rozpis.html

Єрьоміна К.І.

Віхорь О.М.

Малюнок та живопис

2-а, 2-б, 2-в, 2-г

http://osvita.mkrada.gov.ua/konkursy/21361/

1. Конкурс малюнків «Війна очима дітей».

2. Симетрія як найпростіший композиційний засіб організації площини.

Пояснення по завданню:

Намалювати композицію з метеликами.

https://www.youtube.com/watch?v=oj5zheo0xXw

Єрьоміна К.І.

Віхорь О.М.

Образотворче мистецтво

3-а, 3-б, 3-в, 3-г

http://osvita.mkrada.gov.ua/konkursy/21361/

1. Конкурс малюнків «Війна очима дітей».

2. Відтворення з натури композиції з неживих предметів.

Пояснення по завданню:

Намалювати натюрморт з побутових предметів.

https://www.youtube.com/watch?v=KY6u_choahE

Єрьоміна К.І.

Віхорь О.М.

Образотворче мистецтво

4-а, 4-б, 4-в, 4-г

http://osvita.mkrada.gov.ua/konkursy/21361/

1. Конкурс малюнків «Війна очима дітей».

2. Образи людей у портретному жанрі.

Пояснення по завданню:

Намалювати портрет близької людини.

https://pustunchik.ua/ua/treasure/draw/yak-namaliuvaty-liudynu

Єрьоміна К.І.

Віхорь О.М.

Малюнок та живопис

5-а,5-б, 5-в

http://osvita.mkrada.gov.ua/konkursy/21361/

1.Конкурс малюнків «Війна очима дітей».

2.Акцент як засіб виділення головного у композиції. Тепло-холодний контраст у живописі.

https://studopedia.su/5_27202_kontrast-nyuans-aktsent.html

Пояснення по завданню:

намалювати натюрморт з акцентом на одному з предметів. Наприклад, всі предмети, також фон - відтінків холодних кольорів (синій, зелений, фіолетовий), а один предмет - теплого кольору (відтінків жовтого кольору)

https://www.youtube.com/watch?v=KY6u_choahE

Єрьоміна К.І.

Віхорь О.М.

Малюнок та живопис

6-а ,6-б

http://osvita.mkrada.gov.ua/konkursy/21361/

1. Конкурс малюнків «Війна очима дітей».

2. Декоративна композиція. Виражальні засоби рішення декоративної композиції.

Пояснення по завданню:

Різнохарактерні матеріали - засіб художньо-естетичного рішення декоративної композиції. В декоративній композиції можна використати різноманітні матеріали: папір, картон, тканина, природні матеріали тощо.

https://maliunok.com/majster-klas-z-kvilingu-dekorativnij-natyurmort/

Єрьоміна К.І.

Віхорь О.М.

Малюнок та живопис

6-в

http://osvita.mkrada.gov.ua/konkursy/21361/

1. Конкурс малюнків «Війна очима дітей»

2. Декоративна композиція. Виражальні засоби рішення декоративної композиції.

Завдання: створити композицію  у техніці петриківський розпис .

https://www.youtube.com/watch?v=SBa81gMY50o

Фролова Н.В

Ткаченко О.Ю.

Малюнок та живопис

6-г

http://osvita.mkrada.gov.ua/konkursy/21361/

1. Конкурс малюнків «Війна очима дітей»

2. Декоративна композиція. Виражальні засоби рішення декоративної композиції.

Завдання створити композицію у техніці петриківський розпис. https://www.youtube.com/watch?v=SBa81gMY50o

Кушнір Є.В.

Ткаченко О.Ю.

Малюнок та живопис

7-а, 7-б, 7-в, 7-г

http://osvita.mkrada.gov.ua/konkursy/21361/

1.Конкурс малюнків «Війна очима дітей»

2. Композиція з фігурою людини.

а)Знайомство з українським портретним живописом.

http://svoboda.fm/culture/Culture/200661-print.html

б) Конструктивне малювання людини в різних просторових положеннях.

Завдання: начерк людини в різних положеннях(сидячи за столом ,в русі тощо) за вибором   https://pustunchik.ua/ua/treasure/draw/yak-namaliuvaty-liudynu

Фролова Н.В.

Гільова Р.В.

Малюнок та живопис

8-а, 8-б,8-в, 8-г

http://osvita.mkrada.gov.ua/konkursy/21361/

конкурс малюнків «Війна очима дітей»

2. Колористичне і світлотіньове моделювання форми.

Завдання: намалювати предмет побуту(чайник, каструля, глечик тощо.)за вибором.

- графічна побудова предмету;

- світлотіньове рішення предмету (світло, особиста тінь, півтінь);

- передача форми і кольору предмету живописними засобами.

https://pustunchik.ua/ua/treasure/draw/iak-namaliuvaty-verbu

Фролова Н.В.

Гільова Р.В.

Малюнок та живопис

9-а, 9-б, 9-в

http://osvita.mkrada.gov.ua/konkursy/21361/

1. Конкурс малюнків «Війна очима дітей»

2.Лінійна перспектива(графіка).

Завдання: побудувати предмет кубічної форми в перспективі (стілець, шафка, табурет тощо.) за вибором:

  • компоновка предмету в листі;
  • аналіз форми і знаходження крапок сходу ліній перспективи відносно лінії горизонту;
  • створення плановості за рахунок товщини лінії.

Гільова Р.В.

Малюнок та живопис

10-б

http://osvita.mkrada.gov.ua/konkursy/21361/

Конкурс малюнків «Війна очима дітей»

Завдання: намалювати натюрморт з предметів побуту простої форми (глечик, яблуко, кружка).

-побудувати предмети натюрморту ;

-ліплення форми предметів кольором через світлотінь (тінь, півтінь, світло, рефлекс, падаючі тіні);

-єдність світла та кольору;

-узагальнення в натюрморті;

-цілісність та єдність в роботі.

Гільова Р.В.

Малюнок та живопис

11-а

 http://osvita.mkrada.gov.ua/konkursy/21361/

1.Конкурс малюнків «Війна очима дітей»

2. Побудова великих форм у інтер'єрі.

Завдання: побудова великих форм у інтер'єрі (своя кімната):

- компоновка в листі інтер`єру;

-знайти крапки сходу ліній перспективи відносно лінії горизонту;

-знайти пропорційні відношення кімнати і меблів;

-передати виразність лінійної перспективи за рахунок характеру ліній та штрихування.

Гільова Р.В.

Хостинг від uCoz