Стратегії викладання німецької мови в умовах НУШ | |
Навіщо вчителі приходять до школи? Вчити. А учні початкових класів? За позитивними емоціями! Тож мотивації не збігаються. Діти хочуть пізнавати нове, але не зубрити, а отримувати радість від маленьких відкриттів. Тож нове завдання педагога — надихати й дарувати позитив. Саме цьому і був присвячений семінар вчителів, які будуть працювати на початковому етапі вивчення німецької мови на засадах Концеції «Нова українська школа», що проходив з 05.06 по 07.06.2018 року на базі МОІППО. В ньому взяли участь вчителі нашої школи Жданова Ж. Г., Ворона Л. Г., Летунова Л. І. Власний досвід — цінний інструмент та внутрішня опора для вчителя. Саме так ми отримували знання на семінарах НУШ. Про методики нам не розповідали і навіть не називали їх, доки ми не випробували кожну на собі. Ставали справжньою командою, працювали у двійках і трійках, займалися сторітелінгом, кінезіологією, вчилися створювати лепбуки…Нас занурили в таке навчання, яке маємо організувати дітям. Адже крім знань є ще атмосфера, яку можна лише особисто відчути та орієнтуватися на неї, навчаючи, як на камертон. Шкільна рутина забудеться, а ці яскраві емоції залишаться в пам’яті. Дякуємо Вікторії Маринюк, мультиплікатору Гете-інститута, референту семінарів підвищення кваліфікації вчителів німецької мови, «Заслуженому вчителю України» за натхнення, досвід та безліч креативних ідей! | |
|