MENU


УКРАЇНА
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Миколаївська спеціалізована школа І – III ступенів мистецтв
і прикладних ремесел експериментальний навчальний заклад всеукраїнського рівня «Академія дитячої творчості»
Миколаївської міської ради Миколаївської області

вул. Олійника, 36, м. Миколаїв, 54034, тел./факс (0512) 22-13-29
e-mail: [email protected] Код ЄДРПОУ 24779815


Шановні освітяни!

Національна академія педагогічних наук України, ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України, Інститут педагогіки НАПН України, Департамент освіти і науки Миколаївської облдержадміністрації, Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Управління освіти Миколаївської міської ради, експериментальний загальноосвітній навчальний заклад всеукраїнського рівня Миколаївська спеціалізована школа «Академія дитячої творчості» I-III ступенів, Миколаївський муніципальний академічний коледж запрошують вас взяти участь у науково-педагогічному проекті ІІІ Міжнародна школа «Академія педагогічної творчості».

Робота «Академії педагогічної творчості» планується з 28.06 по 01.07.2018 р. у рамках ХХІ Міжнародного фестивалю дитячої творчості «Золотий лелека» (25.06-01.07.2018 р.) на базі дитячого оздоровчого комплексу «Космос» курортної зони с. Рибаківка Березанського району Миколаївської області, за темою: «Педагогічна творчість як джерело освітніх інновацій і професійного саморозвитку вчителя в умовах реформаційних змін».

Головною метою роботи «Академії педагогічної творчості» є актуалізація професійного досвіду й сприяння розвитку професійних і особистісних компетентностей освітян, поширення серед педагогів інноваційних ідей і науково-практичних напрацювань, надання рекомендацій щодо неперервного професійного самовдосконалення під час становлення Нової української школи.

Програма школи педагогічної творчості передбачає проведення лекцій, майстер-класів, тренінгів, індивідуальних консультацій провідними науковцями й практиками у галузі історії, теорії й педагогічної практики, сучасної психології й художньо-естетичної освіти України, Молдови, Польщі, Франції, Киргизстану тощо.

По закінченню учасники отримують СЕРТИФІКАТ про участь із зазначенням кількості прослуханих годин.

Термін подання заявок для участі – до 20.06.2018 року на e-mail: [email protected], [email protected]. Зразок заявки додається.

Умови проживання:

І категорія - 20 $ (проживання й 3 разове харчування) б/в "Чорномор"
ІІ категорія - 16 $ (проживання й 3 разове харчування) б/в "Чорномор"
ІІІ категорія - 12 $ (проживання й 3 разове харчування) б/в "Чорномор"
(фестивальне містечко).
Є можливість проживання без харчування або варіант часткового харчування (вартість буде повідомлено у квітні-травні 2017).
Для всіх учасників - вступний внесок + сертифікат – 300 грн.

Контактна особа з питань проживання Майборода Тетяна, моб. тел.: 050 574 90 93; e-mail: [email protected].

Модератор «Школи педагогічної творчості» Стемковська Ярослава, моб. тел.: 050 654 12 63; [email protected]; facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100008602605548

До уваги! 01 липня відбудеться Гала-концерт ХXІ Міжнародного фестивалю дитячої творчості «Золотий лелека» за участю зірок української естради: Наталя Бучинська, Міла Нітіч, Наталя Гордієнко, Андрій Князь, дует «Анна-Марія» та ін.

Зареєструватися для участі можна: на сторінці facebook Міжнародна школа «Академія педагогічної творчості» https://www.facebook.com/groups/1339460849507861/ або на сайті Міжнародного фестивалю дитячої творчості «Золотий лелека» http://zolotiyleleka.mk.ua/ у розділі «Академія педагогічної творчості


Завантажити зразок заяки


Додаток А
 


Структурно-часова програма роботи
ІІІ Міжнародної школи
«Академія педагогічної творчості»



28.06.2018 р.

1) Відкриття «Академія педагогічної творчості»
– 1430 до 1500
2) Робота майстер-класів
– з 1500 до 1630


29.06.2018 р

1) Робота майстер-класів– з 1000 до 1230
2) Обідня перерва
– з 1300 до 1400
3) Робота майстер-класів
– з 1500 до 1630


30.06.2018 р.

1) Робота майстер-класів
– з 1000 до 1230
2) Обідня перерва
– з 1300 до 1400
 3) Робота майстер-класів 
– з 1500 до 1630


01.07.2018 р.

1) Круглий стіл «Підбиття підсумків роботи
«Академія педагогічної творчості»
– з 1000 до 1230
2) Обідня перерва
– з 1300 до 1400
3) Гала –концерт, закриття фестивалю
– з 2000 до 2200
 


ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО УМОВ УЧАСТІ В ІІІ МІЖНАРОДНІЙ ШКОЛІ «АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ»

ВАРІАНТИ ТРАНСФЕРУ:

Дістатися до місця проведення Міжнародної школи «Академія педагогічної творчості», що проводиться у рамках Міжнародного фестивалю дитячої творчості «Золотий лелека» у с. Рибаківка, Березанського району Миколаївської області на території баз відпочинку «Чорномор» та «Космос» можливо:
1. Залізничним транспортом до обласного міста Миколаїв. З Миколаєва до с. Рибаківка рейсовим маршрутним автобусом «Миколаїв-Рибаківка» (відходить від залізничного вокзалу по заповненню автобусу пасажирами, орієнтовна вартість квітка -100 грн).
2. Автобусним транспортом до міста Миколаїв (Міжнародний автовокзал) від якого до с. Рибаківка рейсовим маршрутним автобусом «Миколаїв-Рибаківка» (відходить від автовокзалу по заповненню автобусу пасажирами).

КАТЕГОРІЇ ПРОЖИВАННЯ ТА ХАРЧУВАННЯ ПІД ЧАС УЧАСТІ У МІЖНАРОДНІЙ ШКОЛІ «АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ»:

- всі категорії харчуються 3 рази на добу (ціна харчування 185 грн. за добу).
Можливе часткове харчування (тільки сніданок, або сніданок + обід, або обід + вечеря, або сніданок + вечеря)

УМОВИ ПРОЖИВАННЯ:

1 категорія: 2-3 особи у номері, всі зручності, кондиціонер, тел-р, холодильник. Ціна вказана за одну добу, однієї особи з харчуванням. 20$ (курс 27 грн.)
2 категорія: 2-4 особи у номері, часткові зручності (туалет + умивальник) у номері. Душ у корпусі, холодильник на поверсі. Ціна вказана за одну добу, однієї особи з харчуванням. 16$ (курс 27 грн.)
3 категорія: 4-8 осіб у номері, всі зручності у корпусі, або біля нього. Ціна вказана за одну добу, однієї особи з харчуванням. 12$ (курс 27 грн.)

Програму дозвілля фестивалю буде сформовано після отримання більшості заявок на участь у травні-червні 2018 року.


 


ПРОГРАМА РОБОТИ ІІІ МІЖНАРОДНОЇ ШКОЛИ
«АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ»

28.06.2018 р.

 - Реєстрація учасників 
– з 14 30
- Вітання учасникам ІІІ Міжнародної школи «Академія педагогічної творчості»
– з 15 00 до 15 30
- Робота майстер-класів
– з 15 30  до 18 00

15.00 – 15.30

ВІДКРИТТЯ ІІІ МІЖНАРОДНОЇ ШКОЛИ
«АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ»
МАТВЄЄВА Ганна – генеральний директор Міжнародного дитячого фестивалю «Золотий лелека», директор Миколаївської спеціалізованої школи «Академія дитячої творчості», кандидат педагогічних наук
ЧЛЕНИ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО КОМІТЕТУ

15.30 – 16.30

АТМОСФЕРНА ЗУСТРІЧ (практики спілкування)
СТЕМКОВСЬКА Ярослава – керівник науково-педагогічного проекту Міжнародна школа «Академія педагогічної творчості», заступник директора Миколаївської спеціалізованої школи «Академія дитячої творчості», кандидат педагогічних наук

16.40 –

18.00

НАВЧАЛЬНІ МОДЕЛІ ДЛЯ КРЕАТИВНОЇ ЕКОНОМІКИ.
МИХАЙЛЕНКО-БЛЕЙОН Олена – асоційований дослідник лабораторії освітньої інформатики (EILAB) Університету Онтаріо Інституту Технологій (UOIT), лідер проекту «Трансформуюче онлайн-навчання в Україні», кандидат економічних наук (Онтаріо, Канада)
БЛЕЙОН Тод, МА – дослідник EILABUOIT, фахівець зі стародавньої історії та філософії, інноваційних навчальних моделей і технологій, міжнародний освітній консультант, президент компанії VistasCanadaEdu (Онтаріо, Канада)

29.06.2018 р

- Робота майстер-класів
– з 10 00 до 12 30
- Обідня перерва
– з 13 00 до 14 00
- Робота майстер-класів
– з 15 00 до 18 00

10.00 – 11.20

ПРО ВАЖЛИВІСТЬ ПЕРЕХОДУ НА НОВІ ФОРМИ РОБОТИ В ШКОЛІ,
КОЛИ ВЧИТЕЛЬ ВИСТУПАЄ МОДЕРАТОРОМ.
SCHOOL-CHALLENGE - програма єврорівня, що спрямовує до синергії.
Про важливість місії та візії організації, її цінностей та організаційної культури.
МАТВІЄНКО Юлія, співзасновниця платформи інноваційної освіти EdLab, координатор та методист проекту Вчительська Тухля, освітній кінезіолог, інструктор ейдетики та ТРВЗ. Змішане навчання - майбутнє зараз.

11.20 – 12.30

ПОЗИТИВНЕ СПРИЙНЯТТЯ ОСВІТНІХ ЗМІН
(досвід Словаччини)
ЗАТЬКО
Йозеф ‒ президент «Європейський інститут післядипломної освіти», директор «Східноєвропейська агенція розвитку», президент ICOCRIM словацького бюро, доктор філософії, доктор права JUDr., почесний професор (Словацька Республіка)
VICEN Vlastimil (Властимил Віцен) – проректор вищої школи економіки менеджменту та права міста Братислава

15.00 – 16.20

НАУКОВО-МЕТОДИЧНА СТУДІЯ
«Інформаційно-аналітична компетентність педагога – шлях до професійного успіху»
ДУБІНІНА Оксана, доцент кафедри управління проектами та загальнофахових дисциплін Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України, кандидат педагогічних наук (+СЕРТИФІКАТ)

16.20 – 18.00

АЛЕЙНІКОВА Олена ‒ директор Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», доктор наук з державного управління, професор (Україна)

30.06.2018 р.

- Робота майстер-класів
– з 10 00 до 12 30
- Обідня перерва
– з 13 00 до 14 00
- Робота майстер-класів
– з 15 00 до 18 00

10.00 – 11.20

ЯК ВДИХНУТИ СВІЖИЙ ПОДИХ У ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ?
(освітні лайфхаки)
ГОНДЮЛ Ірина, директор СЗШ №158 м. Києва, сертифікований тренер

11.20 – 12.30

КОПІНГОВІ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ НУШ
(акценти супроводу інклюзивної освіти)
ГАЛКОВИЧ Ірина, психолог-методист, автор корекційно-розвивальної програми для дітей з особливими потребами

15.00 – 16.20

РОЗВИТОК ДУХОВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ УЧИТЕЛЯ ХХІ СТОЛІТТЯ
ПОМИТКІН Едуарддиректор Психологічного консультативно-тренінгового центру, завідувач відділу психології праці Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, доктор психологічних наук, професор,

16.20 – 17.50

ЯК ВПРОВАДИТИ ДИЗАЙН-МИСЛЕННЯ В ШКОЛУ
(досвід роботи з початковою школою, практичні поради)
МАТВІЄНКО Олександр, співзасновник EdLab, тренер Office 365, інструктор дизайн-мислення та програми School Challenge.

01.07.2018 р.

10.00 – 11.20

12 ФІШОК ДЛЯ НЕУРОКІВ.
Кінезіологічні вправи та вправи з нейрогімнастики для налаштування на певний вид діяльності.
МАТВІЄНКО Юлія, співзасновниця платформи інноваційної освіти EdLab, координатор та методист проекту Вчительська Тухля, освітній кінезіолог, інструктор ейдетики та ТРВЗ. Змішане навчання - майбутнє зараз.

11.20 – 12.30

КОВОРКІНГ «ЩАСЛИВЕ УЧИТЕЛЬСТВО ДЛЯ ЩАСТЯ УЧНІВ»
підсумки роботи
ІІІ МІЖНАРОДНОЇ ШКОЛИ
«АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ»,
ВРУЧЕННЯ СЕРТИФІКАТІВ

Гала-концерт, закриття XХІ Міжнародного фестивалю дитячої творчості «Золотий лелека» – з 20 00 до 22 00

Контактна особа з питань проживання Майборода Тетяна, моб. тел.: 050 574 90 93; e-mail: [email protected]

Модератор Міжнародної школи «Академія педагогічної творчості» Стемковська Ярослава, моб. тел.: 050 654 12 63; [email protected]; facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100008602605548

До уваги слухачів! 01 липня відбудеться Гала-концерт ХXІ Міжнародного фестивалю дитячої творчості «Золотий лелека» за участю зірок української естради: Наталя Бучинська, Міла Нітіч, Наталя Гордієнко, Андрій Князь, дует «Анна-Марія» та ін.

Зареєструватися для участі можна: на сторінці facebook Міжнародна школа «Академія педагогічної творчості» https://www.facebook.com/groups/1339460849507861/ або на сайті Міжнародного фестивалю дитячої творчості «Золотий лелека»http://zolotiyleleka.mk.ua/у розділі «Академія педагогічної творчості»


Міжнародна школа «Академія педагогічної творчості» - інновація школи для безперервного розвитку педагогів

Творчий пошук, прагнення до самовдосконалення логічне бажання безперервного розвитку педагогічної майстерності учителів МСШ «Академія дитячої творчості» здійснюється у контексті функціонування Міжнародної школи «Академія педагогічної творчості», головною метою роботи якої є актуалізація професійного досвіду педагогічних працівників навчальних закладів всіх рівнів і форм власності, розвиток їх професійних і особистісних компетентностей, поширення серед педагогів передових наукових ідей і практичного досвіду задля розвитку педагогічної майстерності, надання методичних рекомендацій щодо безперервного професійного самовдосконалення.

Унікальність й інноваційність навчально-виховного комплексу «Академія дитячої творчості» полягає в тому, що поєднання загальноосвітнього та вищого навчального закладу, вимагає більш ретельного й уважного підходу до організації навчально-виховного процесу, науково-методичної роботи з педагогічними працівниками тощо. Ідея такого синтезу сприяє створенню умов як для формування творчої особистості дитини (починаючи з молодшого шкільного віку і до компетентного фахівця, готового до життя у сучасних соціально-економічних умовах), так і для розвитку педагогічної майстерності вчителя.

Творчу особистість здатна сформувати лише творча особистість, випустити у доросле життя компетентного митця може лише митець, і головним питанням, на наш погляд, у цій справі постає саме педагогічна майстерність педагога.

Наведені позиції стали поштовхом для створення у травні 2010 року на базі Миколаївської спеціалізованої школи I-III ступенів мистецтв і прикладних ремесел, експериментального навчального закладу всеукраїнського рівня «Академія дитячої творчості» Миколаївської міської ради Миколаївської області Центру педагогічної майстерності Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України.

Роботу Центру розпочато 5 травня 2010 року в контексті розробки експериментальної теми «Розвиток художньо-творчого мислення особистості на основі синтезу науки, філософії і мистецтв», спрямованої на підвищення рівня педагогічної майстерності і професійного саморозвитку вчителів мистецьких дисциплін.

Метою діяльності Центру педагогічної майстерності було забезпечення ефективної професійно-педагогічної діяльності, спрямованої на підвищення фахової майстерності та професійного саморозвитку вчителів в умовах реального навчально-виховного процесу та у контексті післядипломної педагогічної освіти.

Враховуючи визначену мету діяльності Центру педагогічної майстерності основні завдання полягали у наступному:
- формування інноваційного простору саморозвитку вчителів;
- розвиток їхньої готовності до впровадження у навчально-виховній і навчально-виробничій діяльності педагогічних та мистецьких технологій;
- мотивація вчителів на неперервний саморозвиток педагогічної майстерності;
- активізація співпраці з науковими співробітниками Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України у розв’язанні проблем забезпечення багаторівневої, особистісно-спрямованої, неперервної, гнучкої й варіативної педагогічної освіти; створення організаційно-педагогічних умов для становлення, розвитку та удосконалення педагогічної майстерності;
- самоорганізація та самоактуалізація особистості учасників навчально-виховного процесу;
- узагальнення, обмін, популяризація педагогічного досвіду; розробка науково-методичного супроводу розвитку педагогічної майстерності;
- створення психолого-педагогічних умов для формування Я-концепції вчителів з високою потребою у саморозвитку, самовдосконаленні, самоаналізі власної педагогічної діяльності.

Центр педагогічної майстерності має потужний професійно-педагогічний потенціал для здійснення навчально-виховної, навчально-виробничої, профорієнтаційної діяльності на професійному рівні й досягнення високих результатів педагогічної праці, що зумовлює художньо-естетична спрямованість закладу, достатнє матеріально-технічне забезпечення для здійснення творчого мистецького процесу, значна кількість вчителів-майстрів і вчителів-новаторів, зорієнтовані на постійний професійний саморозвиток.

Напрямами професійно-педагогічної діяльності Центру були визначені: безперервне навчання вчителів; науково-методичне забезпечення та супровід безперервного навчального процесу; самоосвіта, саморозвиток, формування стійкої мотивації й потреби в постійному вдосконаленні і саморозвитку педагогічної майстерності; узагальнення досвіду, популяризація, створення банку кращих педагогічних ідей тощо.

У Центрі педагогічної майстерності протягом 2010-2014 років активно впроваджувалися інноваційні технології підвищення кваліфікації педагогічних працівників, зокрема: мистецькі педагогічні технології, арт-технології, інтеграційні педагогічні технології, а також здійснювалися підготовка учасників Центру педагогічної майстерності до упровадження новітніх інформаційних технологій, медіа-освіти та тренінгів щодо створення Інтернет платформ, віртуальних об’єднань, підвищення фахового рівня вчителів за допомогою дистанційного навчання, самовдосконалення і саморозвитку.

У діяльності Центру педагогічної майстерності використовувалися науково-методичні комплекси «Основи педагогічної майстерності» (підручник і хрестоматія І.А. Зазюна, навчальні посібники з педагогічної майстерності видатних освітян). На основі методичних комплексів та програми з дисципліни «Основи педагогічної майстерності» було реалізовано наступні напрями розвитку педагогічної майстерності: Школа педагогів-майстрів – метою якої є популяризація педагогічного досвіду й виробничої майстерності, а до її складу увійшли досвідчені вчителі, майстри виробничого навчання, відомі заслужені майстри України; Школа педагогів-новаторів, діяльність якої спрямована на упровадження педагогічних інновацій і медіа-освіти.

Результати діяльності Центру педагогічної майстерності сприяли розробці науково-дослідницьких тем педагогічними працівниками та співробітниками навчального закладу.

Упродовж діяльності Центру педагогічної майстерності було організовано й проведено масові наукові заходи різних рівнів, зокрема: міжнародні науково-практичні конференції; всеукраїнські конференції з педагогічної і мистецької освіти; науково-практичні семінари; круглі столи; майстер-класи.

Підсумком роботи у 2013-2014 навчальному році стало відкриття першої в Україні «Літньої школи педагогічної майстерності». Ініціаторами цього науково-педагогічного заходу стали Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України та Миколаївська спеціалізована школи I-III ступенів мистецтв і прикладних ремесел, експериментальний навчальний заклад всеукраїнського рівня «Академія дитячої творчості» Миколаївської міської ради Миколаївської області. Літню школу педагогічної майстерності було організовано та проведено з 3 по 5 липня 2014 року в курортній зоні с. Рибаківка Миколаївської області у рамках проведення XVII Міжнародного фестивалю дитячої творчості «Золотий лелека», започаткованого нашим навчальним закладом.

Головною метою Літньої школи педагогічної майстерності було визначено: актуалізація професійного досвіду вчителів загальноосвітніх навчальних закладів і педагогічних працівників позашкільних закладів освіти; розвиток їх професійних і особистісних компетентностей; поширення серед педагогів передових освітянських наукових ідей і теоретичних напрацювань; надання педагогам-практикам методичних рекомендацій щодо неперервного професійного самовдосконалення. Програма Літньої школи педагогічної майстерності передбачала проведення лекцій, майстер-класів, тренінгів, індивідуальних консультацій провідними вченими не тільки України , а й країн світу, у галузі теорії та практики, історії педагогічної майстерності.

Заняття Першої літньої школи з теми «Педагогічна майстерність як мета і результат професійного саморозвитку вчителя» відбувалися на базі дитячого оздоровчого комплексу „Космос” (с. Рибаківка Березанського р-ну Миколаївської обл.). Їх проводили доктор педагогічних наук, професор, заступник директора з наукової роботи (на той час) ІПООД НАПН України О. М. Отич, доктор педагогічних наук, професор, головний науковий співробітник відділу теорії та історії педагогічної майстерності О. А. Лавріненко, науковий співробітник відділу теорії та історії педагогічної майстерності, директор Академії педагогічної майстерності ІПООД НАПН України О М. Боровік, доктор психологічних наук, професор, завідувач відділу педагогічної психології і психології праці Е. О. Помиткін, доктор психологічних наук, професор Національного авіаційного університету Л. В. Помиткіна, кандидат педагогічних наук, доцент, докторант ІПООД НАПН України В. Л. Мозговий. У роботі Школи взяло участь близько 100 осіб серед яких: викладачі загальноосвітніх, вищих, позашкільних навчальних закладів, інститутів післядипломної педагогічної освіти, методисти обласного і міського управлінь освіти, керівники дитячих художніх колективів. Програма занять передбачала проведення лекцій, майстер-класів, тренінгів, індивідуальних консультацій та круглих столів за участю науковців, освітян і керівників освіти.

Зважаючи на творчі здобутки Центру педагогічної майстерності Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України на базі Миколаївської спеціалізованої школи I-III ступенів мистецтв і прикладних ремесел, експериментального навчального закладу всеукраїнського рівня „Академія дитячої творчості” Миколаївської міської ради Миколаївської області стало доцільним перевести експеримент з рівня підвідомчої установи (Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України) на рівень творчої лабораторії відділення професійної освіти і освіти дорослих НАПН України (Н.Г. Ничкало).

Діяльність Центру сприяла формуванню цілісної Я-концепції вчителя на засадах психологічної педагогіки, педагогіки мистецтва, педагогічної естетики та етики. Ефективність професійного саморозвитку вчителів забезпечувалася завдяки опрацюванню ними науково-методичного комплексу з педагогічної майстерності, підготовленого науковими співробітниками ІПООД НАПН України під керівництвом академіка І.А. Зязюна.

Саме результати діяльності Центру педагогічної майстерності, а також розробленої Концепції розвитку МСШ «Академія дитячої творчості» (1995 р.), дали підстави для ініціативи щодо створення унікальної інноваційної моделі нового типу навчального закладу – «Навчально – виховний комплекс «Академія дитячої творчості» (школа – коледж), що надав можливість для розширення меж експериментальної роботи на рівні інноваційного навчального закладу за запропонованою темою: «Педагогічна майстерність учителя як чинник професійного самовизначення учнів інноваційного навчального закладу «школа – коледж».

У 2016 році роботою школи зацікавилися освітяни України і зарубіжжя й школа отримала статус Міжнародна.

Тема роботи школи: «Педагогічна творчість як джерело освітніх інновацій і професійного саморозвитку вчителя в умовах реформаційних змін».

Програма школи педагогічної творчості передбачає проведення лекцій, майстер-класів, тренінгів, індивідуальних консультацій провідними вченими у галузі історії, теорії й практики педагогіки, психології й художньо-естетичної освіти України, Молдови, Польщі, Франції, Киргизстану.

За підсумками роботи слухачі отримують сертифікат із зазначенням кількості відпрацьованих годин. Ідею видачі сертифікату підтримав В.В. Олійник, ректор ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» та В.І. Шуляр, директор Миколаївського інституту післядипломної педагогічної освіти, також О. К. Алієв, президент освітнього фонду. Отже, сертифікат Міжнародної школи є підтвердженням підвищення професійної кваліфікації педагога.

Робота Міжнародної школи «АПТ» стала справжньою подією для освітян України. Модератори – провідні науковці й професіонали освітянської галузі України, Польщі, Канади, США й Казахстану познайомили слухачів з різноманітними тенденціями й підходами до розвитку освіти у світовому вимірі. Бажання стати слухачами школи виявили представники Миколаївської, Одеської, Львівської, Сумської, Вознесенської, Черкаської, Чернівецької, Луганської, Донецької, Рівненської, Київської областей. Окрім професійного й особистісного спілкування, набуття нових знань, слухачам була надана можливість додатково отримати сертифікат від Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України про участь у роботі Науково-методична студія «Інформаційно-аналітична компетентність педагога – шлях до професійного успіху».

Під час урочистого відкриття роботи школи 29.06.2017 року слухачів привітав Тарас Кремінь, народний депутат України, голова підкомітету з питань освіти комітету Верховної Ради України з питань науки та освіти, кандидат філологічних наук, Григорій Чапкіс, народний артист України, професор КНУКіМ та університету імени Бориса Грінченка, танцмейстер Віденських балів, Кавалер ордена Святого Станислава, Президент Міжнародної ассоціації авторських шкіл Чапкіса в Україні, Італії, США, член Національної спілки хореографів України, людина ІІІ тисячоліття, володар золотих медалей «Мистецький Олімп», «Золотий фонд нації», Ганна Матвєєва, генеральний директор Міжнародного фестивалю дитячої творчості «Золотий лелека», директор Миколаївської спеціалізованої школи «Академія дитячої творчості», кандидат педагогічних наук та Ярослава Стемковська, керівник науково-педагогічного проекту Міжнародна школа «Академія педагогічної творчості», кандидат педагогічних наук.

По завершенню роботи Міжнародної школи, 02.07.2017 року, відбувся круглий стіл «Підсумки роботи Міжнародної школи «Академія педагогічної творчості» слухачі ділилися враженнями, висловлювали побажання, отримували відповіді організаторів щодо подальшого розвитку потужності проекту.

Звісно, показником ефективності системи підвищення педагогічної майстерності учителів школи є результативність їх діяльності. Для розвитку мотивації до самоосвіти впродовж життя психологічною службою школи було розроблено «Карту професійного становлення й розвитку педагогічної майстерності учителя/викладача навчально-виховного комплексу «школа-коледж» «Академія дитячої творчості»

Завдяки професіоналізму педагогічного колективу МСШ «Академія дитячої творчості» вже багато років є базовою для Миколаївського інституту післядипломної педагогічної освіти. Заслуговує на увагу досвід поширення перспективного педагогічного досвіду вчителів школи, який відбувається не тільки на рівні району, міста, а й області та держави. На базі школи проходять курсову перепідготовку вчителі міста та області з предметів профільного спрямування, німецької мови, фізичної культури та початкових класів. Учителі школи є постійними учасниками телевізійних передач обласного телебачення, де презентують свій досвід і проводять майстер-класи. Проводяться семінари з художньо-естетичного навчання для вчителів області та міста, майстер-класи з хореографії, вокалу, театру, духових інструментів, народних інструментів.

Підтверджено, що науково-методична робота у МСШ «Академія дитячої творчості» є цілісною системою взаємопов’язаних заходів, які ґрунтуються на досягненнях психолого-педагогічної науки, існуючих взірцях педагогічного й управлінського досвіду і спрямовані на підвищення фахової майстерності педагогів, їхнього творчого потенціалу задля формування людини-культури і надання їй якісної освіти на культурологічних засадах.

У процесі науково-методичної роботи МСШ «Академія дитячої творчості» здійснюється підвищення наукового рівня вчителя, його підготовка до засвоєння змісту нових програм і технологій їх реалізації, постійне ознайомлення з досягненнями психолого-педагогічних дисциплін і методик викладання, вивчення і впровадження у шкільну практику передового педагогічного досвіду, творче виконання перевірених рекомендацій, збагачення новими, прогресивними й досконалими методами і засобами навчання, удосконалення навичок самоосвітньої роботи вчителя, надання йому кваліфікованої допомоги з теорії та практичної діяльності.

Педагог нашого закладу – особливий, він є одночасно вчителем школи і викладачем вищого навчального закладу, вихователем учнівського колективу й наставником студентів, спеціалістом свого предмету й майстром навчальної дисципліни, класним керівником і куратором груп. Тому, від рівня його педагогічної майстерності, залежить подальша доля як маленької особистості, так і студента коледжу, його творчі успіхи й зростання. Кількість учителів школи, які опанували викладацьку діяльність у коледжі складає 40% педагогічного колективу.

Педагоги комплексу включені в інтенсивну науково-методичну діяльність, яка міцно пов’язана з процесом формування творчої особистості педагога, розвитком його професійної діяльності, а також сприяють ефективності навчально-виховного процесу.

Педагог стає майстром і ним залишається, оскільки постійно прагне високої кваліфікації й удосконалення, навчання впродовж життя, зокрема й опановуючи інші професії. Педагоги-майстри як правило є не тільки прекрасними професіоналами, а й зрілими особистостями: незалежно від віку, мають широкі межи свого «Я», активно цікавляться не лише роботою, а й суспільним життям загалом. Такий учитель здатний до теплих, дружніх стосунків, демонструє реалістичність прийняття світу, досвід і прагнення. Характерною для майстрів є і цілісна життєва філософія. Наявність зрілих особистостей серед майстрів-професіоналів робить зрілою і саму школу.

Високий рівень педагогічної майстерності, творчості, професіоналізму й особистісної цілісності відображено також у результатах учнів у ЗНО.

Показником результативності інноваційної освітньої технології є розгалуженість напрямів навчання й працевлаштування випускників закладу.

Реалізація завдань науково-методичної роботи школи та програми дослідно-експериментальної роботи спрямовано на розкриття творчого потенціалу та розвиток педагогічної майстерності педагогів комплексу. Велика увага приділяється питанню виховання у педагога потреби у постійному самовдосконаленні, сприянню створення особистого педагогічного стилю діяльності й побудові власної професійної траєкторії. Провадження експерименту на базі навчального закладу «Академія дитячої творчості» сприяє усвідомленню педагогічним колективом важливості процесу професійного саморозвитку та важливості поширення напрацювань серед педагогічної спільноти міста, області, регіону, держави та зарубіжжя.

Hosted by uCoz