Для батьків
На засіданні педагогічної ради від 26.08.2020, протокол № 7 прийнято освітні програми, навчальні плани школи на 2020-2021 навчальний рік.
До уваги батьків!
На всіх входах в МСШ «Академія дитячої творчості» з 1 вересня буде розміщено антисептик для рук «АХД 2000 гель» (AHD 2000 gel) - засіб для дезінфекції шкіри рук та шкірних покривів. У разі, якщо вашій дитині не рекомендовано за станом здоров’я його застосування, надайте відповідну довідку та негайно проінформуйте медичну сестру й адміністрацію закладу.
Звіт щодо здійснення допомоги в навчально-виховному процесі МСШ мистецтв і прикладних ремесел експерементального навчального закладу всеукраїнського рівня «Академія дитячої творчості» громадською організацією за серпень 2018 року
Звіт щодо здійсненої допомоги в навчально-виховному процесі МСШ мистецтв і прикладних ремесел експерементального навчального закладу всеукраїнського рівня «Академія дитячої творчості» громадською організацією «Золотий лелека» за липень 2018 року
Звіт щодо здійсненої допомоги в навчально-виховному процесі МСШ мистецтв і прикладних ремесел експерементального навчального закладу всеукраїнського рівня «Академія дитячої творчості» громадською організацією «Золотий лелека» за червень 2018 року
До уваги батьків учнів, які бажають навчатися у МСШ «Академія дитячої творчості»!
День відкритих дверей відбудеться 31 березня 2018 року, у суботу, о 10.00.
ЯК ПІДТРИМАТИ СВОЮ ДИТИНУ? ЗНО (Зовнішнє незалежне оцінювання!) (психологічні поради батькам) |
ШАНОВНІ БАТЬКИ! Психологічна підтримка - це один з найважливіших чинників, що визначають успішність Вашої дитини під час здачі ЗНО. Досить часто ми створюємо ситуацію залежності у вашої дитини, на кшталт, - «якщо ти …, то…», нав’язуємо нереальні стандарти, суперництво із ровесниками, - «подивись, як інші стараються…» тощо.
Водночас справжня підтримка повинна ґрунтуватися на підкресленні здібностей, та позитивних сторін дитини. Підтримувати свою дитину - значить вірити в нього. Підтримка заснована на вірі в природжену здатність особи долати життєві труднощі при підтримці тих, кого вона вважає значущими для себе. Дорослі мають нагоду продемонструвати дитині своє задоволення від її досягнень або зусиль.
Інший шлях - навчити підлітка справлятися з різними завданнями, створивши у нього установку: «Ти можеш це зробити!».
Щоб продемонструвати свою віру в дитину, батьки повинні мати мужність і бажання зробити наступне:
• забути про минулі невдачі своєї дитини;
• допомогти дитині знайти впевненість у тому, що він/вона справляться із тим чи іншим завданням;
• пам'ятати про минулі успіхи і повертатися до них, а не до помилок.
Існують слова, які особливо підтримують дітей, наприклад: «Знаючи тебе, я упевнений, що ти все зробиш добре», «Ти знаєш це дуже добре» тощо. Підтримувати можна також за допомогою дотиків, сумісних дій, тощо..
Пам'ятайте, основні правила психологічної підтримки, які є особливо важливими в період підготовки до іспиту:
• приділіть дитині увагу (цікавтеся її настроєм, станом здоров'я, проявляйте турботу про її потреби).• забезпечте Вашій дитині місце для роботи, прослідкуйте, щоб ніхто із домашніх їй не заважав.
• контролюйте режим підготовки випускника, не допускайте перевантажень, пояснюйте, що обов’язково необхідно робити перерви, змінювати види занять.
• ранкова зарядка, спорт, прогулянки, не повинні бути виключеними із щоденного графіка під час підготовки до здачі тестів.
• зверніть увагу на харчування дитини. Подбайте, щоб вдома була поживна і різноманітна їжа, що забезпечить збалансований комплекс вітамінів. Пам’ятайте, що такі продукти, як риба, сир, горіхи, курага тощо стимулюють роботу головного мозку. При цьому не зловживайте солодощами і борошняним виробами.
• залиште для дитини на період іспитів мінімальний перелік домашніх обов'язків, давайте їй зрозуміти, що оберігаєте її.
• допоможіть дитині розподілити час підготовки відповідно до певних тем. Дуже важливо для дитини навчитися робити певні схематичні нотатки, візуально впорядковувати матеріал. Основні формули, положення можна виписати на листочки і повісити у різних куточках вашого дому.
• придбайте різноманітні тренінгові матеріали по тестуванню (Збірники тестів).Велике значення має щоденне тренування дитини практично працювати із тестами.
• вчіть дитину правильно орієнтуватися у часі і розподіляти свій час.
• виражайте готовність допомогти і допомагайте в різних питаннях підготовки.
• розказуйте про свій досвід здачі іспитів, де це доречно. Розкажіть, що ви відчували перед іспитами. Водночас, не видавайте свого хвилювання перед днем здачі тестів і не переносьте тим самим своє хвилювання на дитину.
• прагніть виражати упевненість в силах, не лякайте провалом. Не переживайте за кількість балів, які дитина отримає після тестування. Дитина повинна знати, що кількість балів не завжди остаточний і кінцевий вимір її можливостей.
• дайте дитині напередодні тестування можливість повноцінно відпочити і добре виспатися. І пам'ятаєте, найголовніше понизити напругу і тривожність дитини і забезпечити відповідні умови для занять.
У рамках пілотного проекту на території навчального закладу зводиться Містечко майстрів.
А можливість реалізувати наш задум - створення незвичайних павільйонів, здійснюється завдяки своєчасній підтримці народним депутатом України Артемом Олександровичем Ільюком даного проекту. Саме він допоміг отримати субвенцію із державного до місцевого бюджетів на розвиток освітньої галузі.
У шести павільйонах будуть розміщені різні майстерні, де учні зможуть опанувати творчі навички. Художники, керамісти, майстри художнього різьблення по дереву, ювеліри, модельєри — це далеко не весь спектр мистецьких професій, які можна буде опанувати в павільйонах Академії дитячої творчості у комфортабельних умовах
Це містечко має стати своєрідним центром етнічної культури, відродження народних ремесел, українських традицій, дасть змогу проводити майстер – класи, пленери, відкриті заняття з метою розвитку творчого потенціалу, емоційного інтелекту учнів і реабілітації дітей з особливими освітніми потребами. Будівництво цього комплексу планується завершити в 2018 році.
Місце проведення |
Що необхідно зробити |
|
Чистка кондиціонерів 4 шт |
Каб. № 32 |
Придбати 12 навушників та 1 веб-камеру |
Каб. № 13 |
Придбати рамки для грамот 20 шт |
Каб. № 2 |
Придбати для метод-об’єднання папки-сегрегатори |
Каб. № 14 |
Придбати матеріали та виготовити куби розміром 70Х70 на мал. колесах – 1 шт. та розміром 60Х60 – 2 шт |
Каб. № 18 |
Придбати струни на контробас та підставки для ніг гітаристам |
Каб. № 19 |
Придбати та встановити 1 веб-камеру |
Каб. № 42 |
Придбати набір математичних інструментів |
Каб. № 1 |
Відремонтувати тумбу-умивальник |
Спорт.зал |
Придбати аптечку; |
22.10. |
Участь у святкуванні Дня народження військового корабля «Корець» в м. Очаків |
З 24.10 по 28.10 включно |
Забезпечити організацію та участь у 8-му Міжнародному форумі в м. Києві «Інноватика в сучасній освіті» |
18-19.10 |
Прийом делегатів із м. Запоріжжя ( з обміну досвідом) |
26.10. |
Зустріч та прийом делегації Асоціації міст України – Україно-Норвезького проекту МОН та КМУ України |
1.Громадянам України незалежно від раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак забезпечується доступність і безоплатність здобуття повної загальної середньої освіти у державних і комунальних навчальних закладах.
2.Громадяни України мають право на здобуття повної загальної середньої освіти у приватних навчальних закладах.
Здобуття повної загальної середньої освіти у навчальних закладах незалежно від підпорядкування, типів і форм власності має відповідати вимогам Державного стандарту загальної середньої освіти.
3.Іноземці та особи без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах, здобувають повну загальну середню освіту у порядку, встановленому до громадян України.
4.Відповідальність за здобуття повної загальної середньої освіти дітьми покладається на їх батьків, а дітьми, позбавленими батьківського піклування, - на осіб, які їх замінюють, або навчальні заклади, де вони виховуються.
(За порадами американського психолога доктора Віктора Клайна)
Не марнуйте часу дитини.
У ранньому дитинстві мозок найкраще сприймає нове, накопичує знання. Отже, подбайте, щоб життя дитини не було нудним, одноманітним, безрадісним. Створивши сприятливе середовище, можна підвищити коефіцієнт розумового розвитку.
Формуйте самоповагу.
Висока самооцінка додає сміливості, впевненості, вміння ризикувати.
Навчіть дитину спілкуватися.
Є шість умов, за яких формуються позитивні навички: щира любов до батьків, приязність до оточуючих, зовнішні манери, одяг, спостереження за правильним соціальним спілкуванням, висока самооцінка, достатній запас слів і вміння підтримати розмову.
Пильнуйте, щоб дитина не стала «телеманом».
Телевізор гальмує в дітей розвиток лівої півкулі мозку, що відображається на спілкуванні.
Виховуйте відповідальність і порядність.
Поясніть, що добре, а що ні. Карайте за негарні вчинки. Покажіть свій приклад.
Навчіть шанувати родину.
Подбайте про гарне оточення.
Оточення випливає на моральні орієнтири та поведінку дітей.
Будьте вимогливими.
Ставте високі вимоги перед дитиною, але не будьте тираном.
Привчайте дитину до праці.
Це програма на успіх. Нехай діти розуміють, що для досягнення мети слід попрацювати.
Не робіть за дітей те, що вони можуть зробити самі.
Нехай дитина все спробує, навчиться діяти і виправляти свої помилки.