Шановні вчителі батьки учнів 5-их класів! | |
У процесі навчання у школі дитина проходить через ті чи інші кризові етапи, кожний із яких має свою специфіку, свої проблеми, що потребують особливої уваги педагогів, батьків та психологічної служби навчального закладу. Одним із цих етапів є перехід учнів початкової школи у середню. П’ятий клас – кінець дитинства, період, що безпосередньо передує підлітковому. У цей час діти відкриті та довірливо ставляться до дорослих, визнають їхній авторитет, чекають від учителів, батьків та інших дорослих допомоги та підтримки. Це відкриває великі можливості для виховних впливів. 5-ий клас – це період адаптації до середньої ланки школи. У 5-му класі діти переходять до нової системи навчання: «класний керівник – учителі-предметники», уроки проходять у різних кабінетах. Інколи діти навіть змінюють школу, у них з’являються нові однокласники. Більшість дітей переживає цю подію як важливий крок у своєму житті. Деякі пишаються тим, що вони подорослішали, інші мріють розпочати «нове життя». Незважаючи на таку гадану дорослість, п'ятикласник потребує ненав'язливого контролю, підтримки та допомоги, оскільки не завжди може сам зорієнтуватися в нових вимогах шкільного життя. Адаптація дитини до навчання у середній ланці школи відбувається не одразу. Це досить довгий процес, пов’язаний зі значними проблемами як об’єктивного, так і суб’єктивного характеру. Саме педагоги, батьки, фахівці психологічної служби мають допомогти дітям. Психологічні особливості молодшого підліткового віку
Для того, щоб полегшити процес адаптації дітей у п’ятому класі автор інтегрованого курсу (Українська мова, українська література та зарубіжна література) пан Ігор Хворостяний рекомендує протягом першого тижня у школі навчити дітей таким цінностям: 1. Я очікую, що ти зробиш усе можливе! Хай щастить! | |
|