До уваги батьків та учнів школи! | |
З 11 січня 2021 року по 22 січня 2021 школа переходить на дистанційну форму організації освітнього процесу за розкладом занять ІІ семестру. Інформація щодо організації дистанційного навчання •організація освітнього процесу у дистанційній формі МСШ «Академія дитячої творчості» забезпечує регулярну та змістовну взаємодію вчителів з учнями на електронних платформах та засобами зв’язку миттєвого реагування (затверджено педрадою школи , протокол № 2 від 28.10.2020); •школою створені умови, щоб учні з ООП брали участь в освітньому процесі. Водночас, врахована індивідуальна програма розвитку кожного учня, який навчається за інклюзивною формою; •адміністрацією школи регулярно відстежуються результати навчання учнів, а за потреби – надається їм підтримка, індивідуальні консультації; •організація освітнього процесу МСШ «Академія дитячої творчості» здійснюється з дотриманням вимог захисту персональних даних, санітарних правил і норм формування розкладу навчальних занять, вправ для очей та постави, безперервної тривалості навчальної діяльності з технічними засобами навчання (для учнів 1 класів – 10 хв, 2-4 класів 15 хв безперервної роботи, 5-9 класів - 20 хв, 10-11 класів - 25 хв безперервної роботи), часу для виконання домашніх завдань тощо; •педагогічні працівники школи самостійно визначають режим (синхронний або асинхронний) проведення окремих навчальних занять. При цьому не менше 30% навчального часу, передбаченого освітньою програмою закладу освіти організовується в синхронному режимі (решта навчального часу організовується в асинхронному режимі); •для учнів, які з поважних причин не можуть взяти участь у синхронному режимі взаємодії, заклад має забезпечити використання інших засобів комунікації. Зокрема, телефонного, поштового зв’язку тощо; •організація освітнього процесу під час дистанційного навчання здійснюється у межах робочого часу педагогічних працівників за розкладом навчальних занять школи; •батьки учнів школи зобов’язані сприяти виконанню дитиною освітньої програми, навчальних програм з окремих предметів і досягненню передбачених результатів навчання, реалізації індивідуальної освітньої траєкторії, дбаюти про фізичне та психічне здоров’я дітей, формувати у них навички здорового способу життя, а також сприяти дотриманню учнями академічної доброчесності в освітньому процесі; •у разі, якщо під час дистанційного навчання батьки не виконують свої обв’язки щодо забезпечення здобуття дитиною освіти, зокрема не забезпечують участь дитини в освітньому процесі протягом 10 робочих днів підряд з невідомих причин, заклад освіти інформує про це відповідну службу у справах дітей. Технології здійснення дистанційного навчання ⁃ використання технологій хмарного середовища G-Suite (Google-classroom); ⁃ проведення відеоконсультацій та відеоуроків за розкладом (Google Meet, ZOOM); ⁃ використання систем синхронних та асинхронних тестів; ⁃ використання ресурсів YouTube каналу; ⁃ використання мережевих систем миттєвого обміну інформацією (Viber, Messenger, Telegram); ⁃ використання поштових електронних скриньок (листування через ел. пошту); ⁃ використання інформаційного ресурсу сайту школи; ⁃ використання спільнот та груп соціальних мереж Інтернету (Facebook, Instagram) | |
|